Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

FAQ

Jak często mogę wysyłać kampanie mailowe?

Przy użyciu wbudowanych Kampanii możesz raz na dwa tygodnie wysyłać maile do tej samej grupy swoich użytkowników. Oznacza to na przykład, że przy wysłaniu jednego maila do mężczyzn, a drugiego do kobiet, oba maile trafią do swoich grup odbiorców nawet, jeżeli były wysłane tego samego dnia. Jeżeli jednak wysłane zostaną dwa maile do całej bazy w tym samym momencie, żaden użytkownik nie otrzyma drugiej Kampanii.

Jak działa system zbierania recenzji?

Zapytanie o ocenę jest wysłane automatycznie po 3 godzinach (lub 12 godzinach w przypadku hoteli). Po naciśnięciu jednej z ocen, użytkownik trafia na stronę z podziękowaniem i możliwością pozostawienia dodatkowego komentarza. Treść zapytania może być edytowana w Panelu; mogą być dodane również pytania w formie ankiety.

W przypadku, gdy użytkownik pozostawi komentarz, możliwa jest odpowiedź w zakładce Wiadomości. Jeżeli komentarz nie został dodany, opcja kontynuacji dialogu pojawi się w zakładce Oceny Bez Komentarza.

Jak działa meldowanie?

Gdy użytkownik zamelduje się przy pomocy przycisku na stronie powitalnej, na jego ścianie na Facebooku pojawi się wpis z informacją, że znajduje się w Twoim obiekcie. W przypadku, gdy zalogował się inną wtyczką niż Facebook, po naciśnięciu przycisku zostanie poproszony o zgody przez aplikację FB.

Kiedy używamy notyfikacji w mediach społecznościowych?

Notyfikacje pojawiają się tylko tym użytkownikom, którzy zalogowali się przy pomocy Facebooka i byli aktywni w ciągu ostatnich 28 dni. Powiadomienie trafi do nich w przypadku, gdy na fanpage'u Twojego obiektu zostanie stworzone wydarzenie. Skuteczność powiadomień można śledzić w zakładce Statystyki - Wydarzenia.

Do kogo mogę wysyłać wiadomości?

W zakładce Wiadomości można skontaktować się z użytkownikami, którzy skorzystali z formularza kontaktowego na stronie powitalnej lub pozostawili komentarz do oceny w systemie zbierania recenzji. Dodatkowo, w zakładce Oceny Bez Komentarza, możliwe jest wysłanie wiadomości do pozostałych użytkowników, którzy pozostawili ocenę.

Czy mogę pokazywać treść przed stroną logowania?

Jak najbardziej - w zakładce Zarządzanie Treścią podczas dodawania obrazu pojawia się możliwość Pokaż przed logowaniem. Taki obraz będzie widoczny przez 5 sekund, po których użytkownik będzie mógł przejść dalej. Zasada działania przypomina reklamy w serwisie YouTube.