Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.


Zbieranie opinii

Zbieranie opinii od klientów w tradycyjny sposób wymaga ogromnej ilości czasu i wysiłku zarówno z ich, jak i z Twojej strony. Jednocześnie często skutkuje to nieszczerymi lub niepewnymi odpowiedziami, spowodowanymi niewygodnym sposobem wypełniania. Rozwiązanie tego problemu wymaga czegoś co jest proste, wydajne i trwa najwyżej kilka sekund. Social WiFi pozwala Ci z łatwością zbierać opinie od odwiedzających, dając Ci kolejną szansę na polepszanie jakości usług oraz lepsze dostosowanie się do potrzeb klientów.

Po określonej ilości godzin od opuszczenia Twojego lokalu użytkownik otrzyma wiadomość email z prośbą o ocenę swojej satysfakcji z wizyty w skali od 1 do 5. Pomaga to zachować wysokie standardy zadowolenia pośród klientów oraz rozpoznać potencjalne problemy, jednocześnie zachęcając Gości do angażowania się w rozwój biznesu.

Klienci posiadają również możliwość dodania krótkiego komentarza w celu wyrażenia bardziej szczegółowej recenzji, na którą managerowie usługi mogą natychmiastowo odpowiedzieć. 48% klientów nie wierzy, że firmy reagują na opinie odwiedzających (Microsoft). Social WiFi pomaga udowodnić coś zupełnie przeciwnego, dając możliwość łatwego pozostania w kontakcie i unikania negatywnych ocen.

Wiedza o tym co klienci o Tobie myślą jest kluczowa w każdej gałęzi biznesu. Ułatw im pokazanie, że Cię doceniają.