Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności i Klauzuli Informacyjnej.

Zwiększanie sprzedaży i przyciąganie klientów dzięki... WiFi?

Zachęcanie klientów do powrotu jest bardzo istotne dla każdego biznesu. Nie tylko stabilizuje to twoje przychody, ale również pozwala im rosnąć – badania pokazują, że utrzymywanie istniejących klientów nie tylko jest kilkukrotnie tańsze niż znajdowanie nowych, ale również znacząco zwiększa sprzedaż (Bain).


Zapewnianie spersonalizowanego doświadczenia, wchodzenie w interakcję z ludźmi którzy są już zadowoleni z twoich usług oraz odpowiadanie na ich feedback to niektóre z najważniejszych sposobów na zachęcanie ich do ponownych odwiedzin. Social WiFi umożliwia to dzięki komponentom analitycznym oraz narzędziom do komunikacji, które pozwalają Ci kontaktować się z odwiedzającymi oraz podnosić poziom ich satysfakcji. W jaki sposób więc zachęcać ich do ponownych odwiedzin?

Oferowanie darmowego WiFi

Darmowe WiFi jest zaletą samą w sobie. Samo posiadanie sieci dla twoich gości zwiększa sprzedaż o 2% w sektorze retail, a w branży hotelarsko-gastronomicznej nawet więcej, podczas gdy udostępnianie jej dla twojej obsługi pozwala im na dalsze zwiększanie tych wyników dzięki korzystaniu z internetu w urządzeniach elektronicznych, polepszając efektywność jej pracy (EarthLink).

Komunikacja

Nie ma lepszego sposobu na zapewnienie sobie lojalności twoich klientów niż interesowanie się ich opiniami i samopoczuciem. Aż 51% kupujących w USA pozostaje lojalnym firmom, które wchodzą z nimi w interakcję poprzez preferowane przez nich kanały komunikacji (Accenture).

Social WiFi pozwala Ci używać najbardziej popularnych kanałów social media, jak i usług e-mail w celu bezpośredniego przeprowadzania dialogu z twoimi odwiedzającymi czy wysyłania im wartościowych informacji o ofertach czy usługach. Przykładowo, możesz zaprosić swoich klientów do organizowanego przez Ciebie wydarzenia na Facebooku, lub wysyłać im e-maile z kuponami do wykorzystania podczas ich następnego pobytu.

Zbieranie opinii

Aby stale się rozwijać konieczna jest wiedza o tym, co klienci myślą o tobie i twoich usługach. Zbieranie jej jest często problematyczne, ponieważ otrzymywanie rzetelnych wyników w tradycyjny sposób zabiera sporo czasu, wysiłku i pieniędzy. Zamiast tego, Social WiFi wprowadziło funkcję Tajemniczego Klienta online, pozwalając twoim gościom ocenić swój pobyt w skali od 1 do 5 gwiazdek oraz poprzez wiadomość tekstową. Umożliwia Ci to stałe poznawanie ich oczekiwań w celu sprostania im i zachowania ich lojalności.

Personalizowanie doświadczeń

Nawet 21% kupujących jest bardziej skłonne do dokonanie ponownego zakupu w firmie, która stara się spersonalizować ich cyfrowe doświadczenia (Episerver). Można tego dokonać poprzez wysyłanie im dostosowanych wiadomości czy kuponów lub zapewnianie im specjalnych ofert bazując na częstotliwości ich wizyt. Podobne akcje są kluczowe dla znaczącego zwiększania ich satysfakcji, szczególnie że w dzisiejszych czasach praktycznie każdy stale posiada przy sobie smartfona z dostępem do internetu. Korzystanie z nich zamiast standardowych kart plastikowych lub formularzy jest nie tylko o wiele wygodniejsze dla klienta, ale również tworzy osobistą więź między nim a firmą. Używanie w tym celu nowoczesnej technologii odróżni Cię również od dużej części konkurencji, zachęcając ludzi do korzystania z twoich usług.

Dzięki Social WiFi można wysyłać wiadomości do konkretnych grup docelowych, opartych na informacjach o twoich odwiedzających. Możesz na przykład stworzyć kampanię mailingową specjalnie dla kobiet w konkretnej grupie docelowej, które odwiedziły twój biznes przynajmniej cztery razy w ciągu ostatniego miesiąca.

Social WiFi posiada te możliwości nie tylko w celu przeprowadzania komunikacji marketingowej z twoimi klientami i monetyzowania jej rezultatów, ale również bezpośredniego zwiększania przychodów z każdego z nich oraz ilości czasu, który są skłonni z tobą spędzić.

Social WiFi